Anunturi licitatii / achizitii publice
Prin prezenta, anunțăm operatorii economici interesați că Aeroportul “Ștefan cel Mare” Suceava, a demarat achiziția pentru achiziția contractului de “Actualizare studiu de obstacolare WGS 84/ mentenanță obstacolare de aerodrom”, cod CPV 79311100-8- Servicii de elaborare de studii (Rev.2).
Valoarea estimată a achizitiei este de 120.000 lei fără TVA.
Operatorii economici interesați vor plasa oferta lor in Catalogul de produse/servicii/lucrări de pe SICAP la adresa http://sicap-prod.e-licitatie.ro
Deasemenea, ofertele (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările din Caietul de Sarcini) vor fi transmise până la data de 13 Iunie 2018 și la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529.621.
Caietul de Sarcini se regăsește mai jos.
Prin prezenta anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia pentru echipamentul “Compresor portabil pentru aer respirabil 200/300 bari tip MCH6/ET”, cantitate o bucata, cod CPV 32123400-1, compresoare de aer (Rev.2).
Ofertele se primesc pana la data de 8 Iunie 2018, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230 529621.
Ofertele vor fi postate si in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro Caietul de sarcini este disponibil mai jos.
Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului de mentenanta pentru sistemele tehnice de securitate electronica instalate la Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava.
Pot participa cu oferta doar operatorii economici autorizati de catre MAI-IGPR-Directia de ordine publica, pentru activitati de mentenanta a sistemelor de supraveghere video si/sau alarmare impotriva efractiei. Oferta va fi insotita de documentul care dovedeste autorizarea (Licenta de functionare sau alt document). Documentul va fi valabil la data depunerii ofertei.
Valoarea estimata a serviciilor de mentenanta pentru o perioada de 12 luni este de 28.944 lei fara TVA. Perioada contractuala este de 12 luni.
Operatorii economici interesati vor posta oferta lor pana la data de 28 Martie 2018 in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro.
Avand in vedere ca nu este posibila incarcarea de documente in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) ofertele se vor transmite pana la data de 28 Martie 2018 si la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.
Caietul de Sarcini pentru aceste servicii de mentenanta se regaseste mai jos.
R.A. Aeroportul „Ștefan cel Mare” Suceava
organizează la sediul său din orașul Salcea, str. Aeroportului, nr.1, telefon 0230 529999,
fax 0230 529621, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., în data
de 9 MAI 2018, ora 10:00
Licitația publică cu ofertă în plic închis pentru
VÂNZAREA DE IARBĂ NECOSITĂ DE PE 3 (TREI) LOTURI, RESPECTIV 2 (DOUĂ) LOTURI ÎN SUPRAFAȚĂ DE CÂTE 10 HA ȘI 1 (UN) LOT ÎN SUPRAFAȚĂ DE 15 HA.
Data limită de depunere a documentelor de participare la licitatie 9 MAI 2018, ora 10:00.
Înscrierile se fac zilnic, la secretariatul R.A. Aeroportul Ștefan cel Mare Suceava, între orele 09-15.
Licitația se adresează atât persoanelor fizice cât și juridice.
Documentația pentru licitație care contine Cererea de participare la licitație și Formularul de oferta (disponibile on-line și la sediul autorității) se vor depune pana în data 9 MAI ora 10:00 la secretariatul R.A Aeroportul Ștefan cel Mare Suceava.
Se va licita pentru fiecare lot în parte.
În caz de neadjudecare, licitația se va repeta în fiecare zi de Vineri, ora 10:00.
Criteriul de atribuire a contractului este prețul cel mai mare licitat pentru fiecare lot.
Prețul de pornire la licitație este de 180 Lei/ha. La valoarea prețului de pornire și a prețului la care se va adjudeca licitația se adaugă cota legală de TVA.
Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului de lucrari „Amenajare camera documente clasificate” la Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava.
Valoarea estimata a contractului este de 6.100 lei fara TVA.
Ofertele se primesc pana la data de 13 Martie 2018, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.
Operatorul economic caruia i se va adjudeca contractul va posta oferta sa in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro, de unde va fi achizitionat de Autoritatea Contractanta.
Caietul de Sarcini se regaseste mai jos.