Anunturi licitatii / achizitii publice

R.A. Aeroportul „Ștefan cel Mare” Suceava, cu sediul său din orașul Salcea, str. Aeroportului, nr.1, telefon 0230 529999, fax 0230 529621, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., organizează în data de 30 Iulie 2018, ora 12:00, Licitația publică deschisă cu strigare pentru VÂNZAREA REMORCĂ BASCULABILĂ, Marca I.P.A Sibiu, Model 2RPB 9,6.

Documentele de participare la licitație se primesc cu cel mult 5 zile înaintea datei stabilite pentru ținerea licitației de vânzare, la sediul R.A. Aeroportul „Ștefan cel Mare” din str. Aeroportului Nr. 1, Oraș Salcea, între orele 09:00-15:00 până la data de 30 Iulie 2018, orele 11:00.

Licitația se adresează atât persoanelor fizice, cât și juridice, potențial cumpărătoare care au depus până la data ținerii ședinței de licitație dovada achitării Taxei de participare și dovada achitării Garanției de participare.

Prețul de pornire la licitație este de 7.400 Lei.

În caz de neadjudecare, licitația se va repeta maxim de 2 ori în fiecare zi de Luni, orele 12:00.

Criteriul de atribuire a contractului este prețul cel mai mare licitat.

La valoarea prețului la care se va adjudeca licitația se adaugă cota legală de TVA.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Procedura licitatie Remorca.pdf)Procedura licitatie Remorca.pdf 2968 kB

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia pentru :

  • Contractul de lucrari de Amenajare teren pentru montare containere modulare Zona “Plecari”
  • Contractul de lucrari de Amenajare teren pentru montare containere modulare Zona “Sosiri”
  • cod CPV 45111291-4 – Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2).

Operatorii economici interesați vor plasa oferta lor in Catalogul de produse/servicii/lucrări de pe SICAP la adresa http://sicap-prod.e-licitatie.ro

Deasemenea, ofertele (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările din Caietul de Sarcini) vor fi transmise până la data de 05 Iulie 2018 și la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529.621. Caietele de sarcini sunt disponibile mai jos. In elaborarea ofertelor se vor lua in considerare specificatiile din caietele de sarcini care corespund serviciilor prezentate mai sus.

R.A. Aeroportul „Ștefan cel Mare” Suceava, cu sediul său din orașul Salcea, str. Aeroportului, nr. 1, telefon 0230 529999, fax 0230 529621, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., organizează în data de Luni 30 Iulie 2018, ora 10:00, Licitația publică deschisă cu strigare pentru Echipament pentru alimentarea cu combustibil a aeronavelor de tip IVECO STRALIS, model AT260S33Y/P 6x2.

Documentele de participare la licitație se primesc cu cel mult 5 zile înaintea datei stabilite pentru ținerea licitației de vânzare, la sediul R.A. Aeroportul „Ștefan cel Mare” din str. Aeroportului Nr. 1, Oraș Salcea, între orele 09:00-15:00 până la data de 30 Iulie 2018, orele 09:00.

Licitația se adresează atât persoanelor fizice, cât și juridice, potențial cumpărătoare care au depus până la data ținerii ședinței de licitație dovada achitării Taxei de participare și dovada achitării Garanției de participare.

Prețul de pornire la licitație este de 155.800 Lei

În caz de neadjudecare, licitația se va repeta în fiecare zi de Luni, orele 10:00.

Criteriul de atribuire a contractului este prețul cel mai mare licitat.

La valoarea prețului la care se va adjudeca licitația se adaugă cota legală de TVA.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Procedura licitatie Autocisterna.pdf)Procedura licitatie Autocisterna.pdf 2943 kB

Prin prezenta anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia pentru:

- contractul de “Servicii de verificare si mentenanta periodica a instalatiilor de hidranti interiori si exteriori;
- contractul de “Servicii de verificare anuala stingatoare incendii si aparate respirante”

cod CPV- 50413200-5 Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)

Operatorii economici interesați vor plasa oferta lor in Catalogul de produse/servicii/lucrări de pe SICAP la adresa http://sicap-prod.e-licitatie.ro

Deasemenea, ofertele (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările din Caietul de Sarcini) vor fi transmise până la data de 28 Iunie 2018 și la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529.621.

Caietul de sarcini este disponibil mai jos. In elaborarea ofertelor se vor lua in considerare specificatiile din caietul de sarcini care corespund serviciilor prezentate mai sus.