Anunturi licitatii / achizitii publice

   În vederea atribuirii contractului de furnizare a unui Motor diesel 1D6 cu 6 cilindri in linie care echipeaza Autofreza D-470 pe sasiu 6x6 ZIL 157

Cod CPV- 34311120-7 Motoare cu aprindere prin compresie

Prin prezenta anunţăm operatorii economici interesaţi că Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava, intenționează să incheie un contract de furnizare pentru un Motor diesel 1D6 cu 6 cilindri in linie care echipeaza Autofreza D-470 pe sasiu 6x6 ZIL 157, cod Cod CPV- 34311120-7 Motoare cu aprindere prin compresie (Rev.2).

Valoarea totală estimată a achiziţiei pentru contractul de furnizare pentru un Motor diesel 1D6 cu 6 cilindri in linie care echipeaza Autofreza D-470 pe sasiu 6x6 ZIL 157 este de 35.121,00 lei fără TVA.

Criteriul de atribuire este : În mod exclusiv preţul cel mai scăzut cu condiţia respectării tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este ziua de joi, 14 Martie 2019, ora 13:00.

Oferta va conţine, în mod obligatoriu:

  1. 1.Propunerea financiară

Ofertantul va prezenta Formularul de oferta anexat anuntului.

Propunerea financiară va fi exprimată ferm în moneda “LEU” fără TVA. Oferta va fi definită numai în condiţiile însuşirii şi respectării tuturor condiţiilor din caietul de sarcini.

Oferta va avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată durata de valabilitate a acesteia, care nu trebuie să fie mai mică de 30 de zile.

  1. 2.Propunerea tehnică

Propunerea tehnică elaborată de ofertant va respecta în totalitate cerinţele prevazute în Caietul de sarcini, propunere care trebuie să permită identificarea cu ușurință a corespondenței cu cerințele tehnice din caietul de sarcini

Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor/cerinţelor prevazute în Caietul de Sarcini.

Ofertele care nu respectă cerinţele minime prevazute în prezentul anunţ şi în caietul de sarcini vor fi declarate neconforme, iar cele în consecinţă vor fi respinse.

  1. 3.Modul de prezentare a ofertei

Oferta (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările din caietul de sarcini) vor fi transmise până la data de 14 Martie 2019, orele 13:00, la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529.621.

Ofertele depuse după termenul limită de depunere a ofertelor, menţionat în prezentul anunţ vor fi respinse.

Ofertele vor fi întocmite conform cerinţelor din prezentul anunţ si al caietului de sarcini.

Achizitia directă se va finaliza prin SICAP.

Ofertantul trebuie să fie obligatoriu înscris în SICAP.

Contractul de furnizare a unui Motor diesel 1D6 cu 6 cilindri in linie care echipeaza Autofreza D-470 pe sasiu 6x6 ZIL 157, Cod CPV- 34311120-7- Motoare cu aprindere prin compresie (Rev.2), va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă va avea cel mai scazut preţ cu condiţia respectării tuturor cerinţelor.

Comunicarea privind rezultatul vă fi transmisă ofertantului desemnat câştigător.

Ofertantul desemnat câştigator va posta în catalogul de produse/servicii/lucrări Sistemul Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfaşurare al Achiziţiilor Publice (SICAP) următorul anunţ: Motor diesel 1D6 cu 6 cilindri in linie care echipeaza Autofreza D-470 pe sasiu 6x6 ZIL 157, conform prezentului anunţului.

În urma finalizării achiziţiei directe se va încheia un contract de achiziţie publică de furnizare.

Caietul de Sarcini si Formularul de Oferta sunt disponibile mai jos.

R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava, cu sediul în orasul Salcea, str.Aeroportului, nr.1, telefon 0230.529999 (orele 07:30 – 15:30), fax: 0230.529621, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., organizează în data de 26 FEBRUARIE 2019, orele 11:00 licitația publică cu oferta in plic inchis pentru inchirierea unui spatiu pentru a fi utilizate in scop de depozitare destinat operatorilor economici care isi desfasoara activitatea in incinta R.A Aeroportul Ștefan cel Mare Suceava
Data limită de depunere a documentelor de participare la licitație: 26 FEBRUARIE 2019, orele 11:00.

Înscrierile se fac zilnic, la secretariatul R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, între orele 9-15.

Documentatia pentru licitatie, care contine Procedura de licitatie insotit de Catalogul de prezentare a spatiului ce vor fi scoas la licitatie, poate fi cumpărata de la sediul R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava – Casierie, telefon 0230 529999, int.133. Pretul acesteia este de 125 lei fara TVA.

Aceasta mai poate fi transmisa si online (fisier .pdf transmis prin e-mail) sau varianta tiparita transmisa prin curier rapid (cu plata taxelor postale de catre cumparator) dupa ce in prealabil pretul documentatiei a fost achitat prin transfer bancar in contul RO11BRMA0999100057354544 deschis la Banca Romaneasca, Sucursala Suceava. In acest caz, se va face o solicitare prealabila pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. cu comunicarea datelor de facturare a potentialului ofertant, in vederea emiterii facturii.

Prin prezenta anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului sectorial de prestari servicii de paza pentru anul 2019.

Ofertele se primesc pana in data de 17 Decembrie 2018, orele 15.00, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230 529621.

Documentatia de atribuire si Caietul de sarcini le regasiti mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet Sarcini Servicii Paza.pdf)Caiet Sarcini Servicii Paza.pdf 10088 kB
Download this file (Documentatie atribuire Servicii Paza.pdf)Documentatie atribuire Servicii Paza.pdf 8910 kB

Prin prezenta anunţăm operatorii economici interesaţi că Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava, intenționează să incheie un contract de servicii de Mentenanta a website-ului www.aeroportsuceava.ro cod Cod CPV- 72000000-5- Servicii IT: consultantă, dezvoltare de software, internet şi asistentă (Rev.2).

Valoarea totală estimată a achiziţiei pentru contractul de servicii de Mentenanta a website-ului www.aeroportsuceava.ro este de 7.200,00 lei fără TVA.

Perioada necesară asigurării mentenanţei: 12 luni de la semnarea contractului
Criteriul de atribuire este : În mod exclusiv preţul cel mai scăzut cu condiţia respectării tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este ziua de vineri, 18 Ianuarie 2019, ora 13:00.

Oferta va conţine, în mod obligatoriu:

1. Propunerea financiară

Ofertantul va prezenta Formularul de oferta anexat anuntului.
Propunerea financiară va fi exprimată ferm în moneda “LEU” fără TVA. Oferta va fi definită numai în condiţiile însuşirii şi respectării tuturor condiţiilor din caietul de sarcini.
Oferta va avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată durata de valabilitate a acesteia, care nu trebuie să fie mai mică de 60 de zile.

2. Propunerea tehnică

Propunerea tehnică elaborată de ofertant va respecta în totalitate cerinţele prevazute în Caietul de sarcini, propunere care trebuie să permită identificarea cu ușurință a corespondenței cu cerințele tehnice din caietul de sarcini
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor/cerinţelor prevazute în Caietul de Sarcini.

Ofertele care nu respectă cerinţele minime prevazute în prezentul anunţ şi în caietul de sarcini vor fi declarate neconforme, iar cele în consecinţă vor fi respinse.

3. Modul de prezentare a ofertei

Oferta (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările din caietul de sarcini) vor fi transmise până la data de 18 Ianuarie 2019, orele 13:00, la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529.621.

Ofertele depuse după termenul limită de depunere a ofertelor, menţionat în prezentul anunţ vor fi respinse.

Ofertele vor fi întocmite conform cerinţelor din prezentul anunţ si al caietului de sarcini.


Contractul de servicii de Mentenanta a website-ului www.aeroportsuceava.ro, cod - 72000000-5- Servicii IT: consultantă, dezvoltare de software, internet şi asistentă, va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă va avea cel mai scazut preţ cu condiţia respectării tuturor cerinţelor.

Comunicarea privind rezultatul vă fi transmisă ofertantului desemnat câştigător. În urma finalizării achiziţiei directe se va încheia un contract de achiziţie sectoriala de servicii.

Caietul de sarcini si Formularul de oferta este disponibil mai jos.

Prin prezenta anunţăm operatorii economici interesaţi că Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava, a intenționează să incheie un contract de executie, furnizare si montare a unei Firme Luminoase, cod CPV 31523200-0 Panouri cu mesaje permanente (Rev.2).

Valoarea totală estimată a achiziţiei pentru executie, furnizare si montare a unei Firme Luminoase este de 20.220,00 lei fără TVA.

Criteriul de atribuire este : În mod exclusiv preţul cel mai scăzut cu condiţia respectării tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este ziua de vineri, 7 Decembrie 2018, ora 13:00.

Oferta va conţine, în mod obligatoriu:

1. Propunerea financiară

Propunerea financiară va fi exprimată ferm în moneda “LEU” fără TVA. Oferta va fi definită numai în condiţiile însuşirii şi respectării tuturor condiţiilor din caietul de sarcini.
Oferta va avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată durata de valabilitate a acesteia, care nu trebuie să fie mai mică de 30 de zile.

2. Propunerea tehnică

Propunerea tehnică elaborată de ofertant va respecta în totalitate cerinţele prevazute în caietul de sarcini.
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor/cerinţelor prevazute în caietul de sarcini.
Ofertele care nu respectă cerinţele minime prevazute în prezentul anunţ şi în caietul de sarcini vor fi declarate neconforme, iar cele în consecinţă vor fi respinse.

3. Modul de prezentare a ofertei

Oferta (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările din Caietul de Sarcini) vor fi transmise până la data de 7 Decembrie 2018, orele 13:00, la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529.621.
Ofertele depuse după termenul limită de depunere a ofertelor, menţionat în prezentul anunţ vor fi respinse.
Ofertele vor fi întocmite conform cerinţelor din prezentul anunţ si al Caietului de Sarcini Achizitia directă se va finaliza prin SICAP.
Ofertantul trebuie să fie obligatoriu înscris în SICAP.

Contractul de executie, furnizare si montare a unei Firme Luminoase, cod CPV 31523200-0 -Panouri cu mesaje permanente (Rev.2), va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă va avea cel mai scazut preţ cu condiţia respectării tuturor cerinţelor.

Comunicarea privind rezultatul vă fi transmisă ofertantului desemnat câştigător.
Ofertantul desemnat câştigator va posta în catalogul de produse/servicii/lucrări Sistemul Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfaşurare al Achiziţiilor Publice (SICAP) următorul anunţ: Firme Luminoase conform prezentului anunţului.

În urma finalizării achiziţiei directe se va încheia un contract de achiziţie publică de executie, furnizare si montare.
Caietul de Sarcini este disponibil mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de sarcini Firme luminoase.pdf)Caiet de sarcini Firme luminoase.pdf 1416 kB