Anunturi licitatii / achizitii publice

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului pentru realizarea „Lucrarilor de reabilitare alimentare cu apa”, cod CPV 45332200-5 - Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2).

Valoarea estimata a lucrarilor este de 170.300 lei fara TVA.

Ofertele se primesc pana la data de 23 Octombrie 2017 la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230 529621.

Ofertele vor fi postate si in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro Caietul de sarcini este disponibil mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de Sarcini - reabilitare alimentare apa.pdf)Caiet de Sarcini - reabilitare alimentare apa.pdf 1112 kB

R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava
organizează în data de 10 Iunie 2017, orele 12:00
licitația publică pentru inchirierea unei suprafete de teren de 84 mp aflata in incinta Aeroportului “Stefan cel Mare” Suceava pentru prestatori de servicii aeroportuare respectiv furnizori abilitati de provizii de bord


R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava, cu sediul în orasul Salcea, str.Aeroportului, nr.1, telefon 0230.529999 (orele 07:30-15:30), fax 0230.529621, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., organizează în data de 10 Iunie 2017, orele 12:00 licitația publică pentru inchirierea unei suprafete de teren de 84 mp aflata in incinta Aeroportului “Stefan cel Mare” Suceava pentru prestatori de servicii aeroportuare respectiv furnizori abilitati de provizii de bord
Licitația va avea loc la sediul R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava.

Data limită de depunere a documentelor de participare la licitație: 10 Iunie 2017, orele 11:00.

Înscrierile se fac zilnic, la secretariatul R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, între orele 9-15.

Pretul documentatiei pentru licitatie este de 200 lei inclusiv TVA si poate fi achizitionata:

- de la sediul R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava – Casierie, telefon 0230 529999, int.107 (orele 07:30-15:30);
- online (fisier .pdf transmis prin e-mail) sau varianta tiparita transmisa prin curier rapid (cu plata taxelor postale de catre cumparator) dupa ce in prealabil pretul documentatiei a fost achitat prin transfer bancar in contul RO11BRMA0999100057354544 deschis la Banca Romaneasca, Sucursala Suceava. In acest caz, se va face o solicitare prealabila pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. cu comunicarea datelor de facturare a potentialului ofertant, in vederea emiterii facturii.

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului pentru realizarea unui “Studiu ornitologic si de viata salbatica”, cod CPV 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2).

Ofertele se primesc pana la data de 9 Iunie 2017 la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230 529621. Ofertele vor fi postate si in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro

Caietul de sarcini este disponibil mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de Sarcini - Studiu ornitologic.pdf)Caiet de Sarcini - Studiu ornitologic.pdf 568 kB

R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava organizează în data de 09 Iunie 2017, orele 12:00 licitația publică pentru inchirierea unui spatiu comercial de tip „Duty Paid”

R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava, cu sediul în orasul Salcea, str.Aeroportului, nr.1, telefon 0230.529999 (orele 07:30-15:30), fax 0230.529621, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., organizează în data de 09 Iunie 2017, orele 12:00 licitația publică pentru inchirierea unui spatiu comercial de tip „Duty Paid” compus din doua locatii in Terminalul „Plecari” de la Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava.

Licitația va avea loc la sediul R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava.

Data limită de depunere a documentelor de participare la licitație: 09 Iunie 2017, orele 11:00.

Înscrierile se fac zilnic, la secretariatul R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, între orele 9-15.

Pretul documentatiei pentru licitatie este de 200 lei inclusiv TVA si poate fi achizitionata:

  • de la sediul R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava – Casierie, telefon 0230 529999, int.107 (orele 07:30-15:30);
  • online (fisier .pdf transmis prin e-mail) sau varianta tiparita transmisa prin curier rapid (cu plata taxelor postale de catre cumparator) dupa ce in prealabil pretul documentatiei a fost achitat prin transfer bancar in contul RO11BRMA0999100057354544 deschis la Banca Romaneasca, Sucursala Suceava. In acest caz, se va face o solicitare prealabila pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. cu comunicarea datelor de facturare a potentialului ofertant, in vederea facturarii.