Biletele de călătorie pentru destinaţia dorită pot fi achiziţionate de la agenţiile de ticketing şi birourile de turism, precum şi direct de pe site-ul companiilor aeriene.

Accesaţi www.wizzair.com pentru a rezerva bilete spre Londra, Milano, Roma , Bologna sau Memmingen.

Pentru zboruri şi rezervări spre Bucureşti accesaţi www.tarom.ro


Comunicate de presa

În vederea prevenirii răspândirii noului tip de coronavirus pentru care a fost emisă alertă la nivl mondial, Aeroportul ”Ștefan cel Mare – Suceava”, aeroport care operează curse internaționale, vine în sprijinul pasagerilor săi atât prin distribuirea unor materiale informative despre acesta, cât și prin intermediul asistenților medicali, din cadrul Aeroportului care asigură asistența permenentă în intervalul orar în care sunt deservite curse internaționale și care pot oferi sfaturi și îngrijiri medicale tuturor solicitanților.

În terminalele de plecări și sosiri, la cabinetul medical și în zonele ghișeelor de check-in ale aeroportului, au fost afișate mai multe anunțuri de informare și au fost distribuite pasagerilor flyere cu instrucțiuni referitoare la combaterea și prevenirea noului tip de coronavirus.

Aeroportul colaborează în permanență cu autoritățiile din domeniul sănătății publice, cu celelalte instituții care își desfășoară activitatea în cadrul aeroportului, precum și cu companiile aeriene pentru implementarea tuturor măsurilor de precauție în ceea ce privește cazurile de îmbolnăviri cu noul coronavirus.

Rugăm pasagerii care au ca simptome febră mare, tuse și dificultate la respirație sa contacteze de urgență serviciul medical din cadrul aeroportului sau să se prezinte de urgență la cel mai apropiat spital.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Anunt coronavirus.pdf)Anunt coronavirus.pdf 253 kB

Începând din 1 Noiembrie 2019, legătura între Aeroportul ”Ștefan cel Mare – Suceava” și orașul Cernăuți din Ucraina va fi asigurată prin curse auto de călători, al căror program va fi sincronizat cu orarul zborurilor de pe Aeroportul Suceava.

Astfel, transportul pasagerilor dinspre și către orașul Cernăuți, va fi asigurat prin 2 curse zilnice, ce vor avea ca puncte de oprire Aeroportul Suceava, autogara din Suceava și cea din Cernăuți, și stația ”Vest Bucovina” din Cernăuți.

Prețul unui bilet este de 60 de lei/persoană (sau echivalentul în grivne).

Biletele pot fi achiziționate din autogările de destinație, de la șoferii mijloacelor de transport, precum și de pe portalul de vânzări bilete pentru curse auto de călători www.autogari.ro.

Informații suplimentare și orarul de transport se pot obține apelând la Dispeceratul companiei Bod Trans: 0040 747 439 472.

wizz sv 3Astăzi, 3 Septembrie 2019, o aeronavă de tip Airbus A320 a companiei WizzAir, care efectua zborul W6 3613 pe ruta Roma (Ciampino) – Suceava a aterizat conform programului. În momentul aterizării, a avut loc un incident de tip “bird-strike”, aeronava intrând in coliziune cu mai multe pasări.
Urmare a acestui eveniment, compania aeriană WizzAir a anulat din motive tehnice şi pentru siguranţa pasagerilor zborul retur Suceava - Roma (Ciampino), care urma să decoleze cu aceeaşi aeronavă la orele 12:20, fiind afectaţi un număr de 180 pasageri care nu au putut efectua călătoria.

Aeronava în cauză a decolat la orele 17:52, fără pasageri, spre Aeroportul de bază, pentru a fi supusă unor investigaţii tehnice suplimentare.

În conformitate cu prevederile comerciale ale companiei WizzAir, acceptate de către pasageri la momentul achiziţionării biletelor de călătorie, aceştia au următoarele variante în cazul anulării unui zbor:

(extras de pe pagina de internet a companiei WizzAir de la adresa: https://wizzair.com/ro-ro/informatii-si-servicii/informatii-calatorie/intarziere-si-anulare )
“În cazul anulării, Alegeți una dintre următoarele trei opțiuni:

- Rezervați din nou zborul, gratuit, la Biroul de bilete, la Centrul telefonic sau prin e-mail;
- Anulați rezervarea și obțineți o rambursare;
- Anulați rezervarea și obțineți credit corespunzător valorii totale a tarifului plus 20%, în Contul WIZZ”

În acest context, colegii noştri de la compania Romanian Airport Services, care asigură procesarea pasagerilor companiei WizzAir şi care sunt reprezentanţii companiei în relația cu pasagerii pe aeroportul nostru, au luat toate măsurile pentru punerea în practică a politicilor companiei aeriene WizzAir în materie de anulare.

Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava îşi cere scuze pentru neplăcerile şi disconfortul pasagerilor afectaţi, deşi acesta nu a avut niciun rol în creearea acestei situatii şi multumeşte pentru înţelegere.

Deasemenea, Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava doreşte să mulţumească colaboratorilor pentru susţinerea, suportul acordat şi prefesionalismul de care au dat dovadă

Referitor la situaţia din dimineața zilei de vineri, 20 septembrie 2019, când pasagerii care urmau să călătorească pe ruta Suceava – București (Otopeni) cu zborul companiei Tarom, nu au reuşit să completeze formalităţile de check-in, Aeroportul „Ştefan cel Mare – Suceava” face următoarele precizări.

Pe Aeroportul „Ştefan cel Mare – Suceava” formalitățile de check-in pentru pasagerii companiei Tarom sunt efectuate de către compania aeriană, prin intermediul agentului de handling respectiv compania Romanian Airport Services.

Toate echipamentele cu care se asigură formalitățile de check-in sunt proprietatea companiei aeriene Tarom. Serviciile de internet care asigură funcţionalitatea sistemului de check-in sunt, de asemenea, contractate direct de către compania aeriană, nu de aeroport, și sunt furnizate de un operator specializat, care este diferit de operatorul care furnizează servicii de internet pentru Aeroportul „Ştefan cel Mare – Suceava”. La momentul respectiv, s-au înregistrat disfuncţionalităţi în furnizarea serviciului de internet către compania Tarom, independente de Aeroportul „Ştefan cel Mare – Suceava” și care au facut imposibilă conexiunea cu sistemul global (DCS - Departure Control System) SITA, astfel fiind necesară realizarea check-in-ului manual al pasagerilor, ceea ce a dus la întârzierea zborului.

Dorim încă o dată să menționăm că Aeroportul „Ştefan cel Mare – Suceava” nu este furnizor de servicii de internet pentru asigurarea formalităţilor de check-in ale companiei aeriene Tarom.

Deşi situaţia creată este independentă de aeroport, dorim sa prezentăm scuze tuturor pasagerilor afectaţi.

Vă mulţumim!

comunicat memmingen 1Partenerul Aeroportului ”Ștefan cel Mare – Suceava”, compania aeriană WIZZ AIR, va deschide cursa directă Suceava – Memmingen (Germania) din Iunie 2019!

Urmare a eforturilor comune din ultimii doi ani ale Consiliului Județean Suceava împreună cu Aeroportul ”Ștefan cel Mare” și Aeroportul Allgäu Memmingen din Germania, compania WIZZ AIR va deschide din 17 Iunie 2019 zborul direct Suceava – Memmingen (Germania) cu 3 frecvențe pe săptămână, în zilele de Luni, Miercuri și Vineri.

Colaborarea benefică dintre Aeroportul ”Ștefan cel Mare – Suceava„ și compania WIZZ AIR este favorabilă în primul rând celor peste 500.000 de pasageri care au ales facilitățile de zbor oferite de compania aerină de la începutul operării acesteia la Suceava, din August 2016.

Dovadă acestei colaborări este numărul în continuă creștere al pasagerilor care aleg Aeroportul din Suceava, suplimentarea numărului de curse existente din orar, precum și noua destinație anunțată acum.

Tot astăzi, 12 Martie 2019, se va preda Consiliului Județean Proiectul pentru lucrările aferente Extinderii terminalului de la Aeroportul ”Ștefan cel Mare – Suceava”, urmând ca în termen de 30 de zile să fie recepționat și, imediat să se demareze lucrările de investiții finanțate de către Consiliul Județean Suceava.

comunicat memmingen 2

comunicat memminge 3