STIMAȚI PASAGERI !

Având în vedere multitudinea de apeluri telefonice către Aeroportul nostru prin care solicitați informații referitoare la modalitatea de rambursare / reprogramare a biletelor la zborurile anulate ale companiei WizzAir, din cauza pandemiei de coronavirus Covid-19, precum și realizarea acestor operațiuni, dorim să vă informăm că pentru toate acestea trebuie să luați legătura cu compania aeriană, deoarece noi ca aeroport nu vă putem ajuta în acest context.

Pasagerii ale căror zboruri au fost anulate se pot afla în una din cele două situații prezentate mai jos.

1. Pasagerii care și-au achiziționat biletele prin intermediul platformei online a companiei aeriene (www.wizzair.com) se pot loga la contul personal de pe această platforma și acolo vor putea alege opțiunile care le doresc, rambursare sau reprogramare.

2. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism sau a agențiilor de ticketing (vânzări bilete de avion) - inclusiv agențiile de turism online sau platformele online de vânzări bilete de avion - ar trebui să ia legătura cu compania (agenția) de la care și-au achiziționat biletele. În această perioadă extrem de neobișnuită, vă rugăm să aveți răbdare și să folosiți cât mai mult posibil platformele companiei aeriene WizzAir de gestiune individuală, accesibile din e-mail-urile primite, pentru a minimiza traficul către centrele telefonice ale companiei aeriene extrem de ocupate.

Dacă considerați totuși că variantele de mai sus nu sunt viabile, puteți accesa centrul telefonic al companiei WizzAir la numărul de telefon 090 031 0020 (doar pentru România, în limba română, număr de telefon taxabil cu 1,19 euro fara TVA pe minut, program Luni-Vineri 09.00-18.00, Sâmbăta și Duminică închis).

Vă rugăm să rețineți că:

• Apelurile din rețele de telefonie mobilă pot fi taxate la un tarif mai mare;

• Accesul la numerele cu tarif special poate fi blocat de la anumite linii, iar acestea nu pot fi apelate din străinătate;

• Se percepe o taxă per tranzacție prin Centrul telefonic, de 75 lei, pentru solicitările care pot fi făcute și online;

• Perioada de așteptare pentru preluarea apelurilor, poate fi sensibil mai mare decât în mod normal, lucru care ar putea aduce cu sine costuri importante pentru dumneavoastră.

Informații suplimentare regăsiți în linkul de mai jos.

https://wizzair.com/…/informatii-si-s…/contact/contactati-ne

Vă mulțumim pentru înțelegere. 


Biletele de călătorie pentru destinaţia dorită pot fi achiziţionate de la agenţiile de ticketing şi birourile de turism, precum şi direct de pe site-ul companiilor aeriene.

Accesaţi www.wizzair.com pentru a rezerva bilete spre Londra, Milano, Roma , Bologna sau Memmingen.

Pentru zboruri şi rezervări spre Bucureşti accesaţi www.tarom.ro


  • 3 utilaje de dezăpezire;
  • Servicii de CAT 7 în prevenirea și stingerea incendiilor -3 autospeciale de pompieri;
  • 1 cisternă pentru alimentarea cu combustibil a aeronavelor cu o capacitate de 19000 L – rata de alimentare de 800 L/ min.
  • 1 elevator;
  • 1 scară de pasageri autopropulsantă și 1 scară de pasageri tractabilă;
  • 2 autospeciale de degivrare;
  • 5 carucioare de bagaje și un utilaj de tractare a acestora;
  • 1 banda de încărcare bagaje autopropulsantă;
  • 1 echipament de măsurare continuă a fricțiunii pe pistă ;
  • 3 buc. GPU115V/400Hz & 28.5V ;
  • 1 echipament pornire aeronave la sol (air starter unit);
  • 1 autoalimentator apă potabilă;
  • 1 autovidanjă;
  • 1 încălzitor aeronavă.