Biletele de de călătorie pentru destinaţia dorită pot fi achiziţionate de la agenţiile de ticketing şi birourile de turism, precum şi direct de pe site-ul companiilor aeriene.

Rezervaţi-vă biletele pentru Madrid şi Bucureşti accesând link-ul www.cobrextrans.com/booking

Accesaţi www.wizzair.com pentru a rezerva bilete spre Londra, Milano, Roma sau Bologna.

Pentru zboruri şi rezervări spre Bucureşti accesaţi www.tarom.ro


Anunturi licitatii / achizitii publice

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului pentru realizarea unei lucrari de Amenajare teren pentru montare containere modulare cod CPV 45111291-4 – Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2).

Ofertele se primesc pana la data de 23 Mai 2018 la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230 529621. Ofertele vor fi postate si in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini este disponibil mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de sarcini amenajare teren pentru montare containere modulare.pdf)Caiet de sarcini amenajare teren pentru montare containere modulare.pdf 1768 kB

R.A. Aeroportul „Ștefan cel Mare” Suceava

organizează la sediul său din orașul Salcea, str. Aeroportului, nr.1, telefon 0230 529999,

fax 0230 529621, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., în data

de 9 MAI 2018, ora 10:00

Licitația publică cu ofertă în plic închis pentru

VÂNZAREA DE IARBĂ NECOSITĂ DE PE 3 (TREI) LOTURI, RESPECTIV 2 (DOUĂ) LOTURI ÎN SUPRAFAȚĂ DE CÂTE 10 HA ȘI 1 (UN) LOT ÎN SUPRAFAȚĂ DE 15 HA.

Data limită de depunere a documentelor de participare la licitatie 9 MAI 2018, ora 10:00.

Înscrierile se fac zilnic, la secretariatul R.A. Aeroportul Ștefan cel Mare Suceava, între orele 09-15.

Licitația se adresează atât persoanelor fizice cât și juridice.

Documentația pentru licitație care contine Cererea de participare la licitație și Formularul de oferta (disponibile on-line și la sediul autorității) se vor depune pana în data 9 MAI ora 10:00 la secretariatul R.A Aeroportul Ștefan cel Mare Suceava.

Se va licita pentru fiecare lot în parte.

În caz de neadjudecare, licitația se va repeta în fiecare zi de Vineri, ora 10:00.

Criteriul de atribuire a contractului este prețul cel mai mare licitat pentru fiecare lot.

Prețul de pornire la licitație este de 180 Lei/ha. La valoarea prețului de pornire și a prețului la care se va adjudeca licitația se adaugă cota legală de TVA.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (FORMULARUL A.pdf)FORMULARUL A.pdf 58 kB
Download this file (FORMULARUL B.pdf)FORMULARUL B.pdf 88 kB

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului de lucrari „Amenajare camera documente clasificate” la Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava.

Valoarea estimata a contractului este de 6.100 lei fara TVA.

Ofertele se primesc pana la data de 13 Martie 2018, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.

Operatorul economic caruia i se va adjudeca contractul va posta oferta sa in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro, de unde va fi achizitionat de Autoritatea Contractanta.

Caietul de Sarcini se regaseste mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de Sarcini amenajare camera  documente clasificate.pdf)Caiet de Sarcini amenajare camera documente clasificate.pdf 1491 kB

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului de mentenanta pentru sistemele tehnice de securitate electronica instalate la Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava.

Pot participa cu oferta doar operatorii economici autorizati de catre MAI-IGPR-Directia de ordine publica, pentru activitati de mentenanta a sistemelor de supraveghere video si/sau alarmare impotriva efractiei. Oferta va fi insotita de documentul care dovedeste autorizarea (Licenta de functionare sau alt document). Documentul va fi valabil la data depunerii ofertei.

Valoarea estimata a serviciilor de mentenanta pentru o perioada de 12 luni este de 28.944 lei fara TVA. Perioada contractuala este de 12 luni.

Operatorii economici interesati vor posta oferta lor pana la data de 28 Martie 2018 in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro.

Avand in vedere ca nu este posibila incarcarea de documente in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) ofertele se vor transmite pana la data de 28 Martie 2018 si la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.

Caietul de Sarcini pentru aceste servicii de mentenanta se regaseste mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de Sarcini mentenanta sisteme tehnice de securitate electronica.pdf)Caiet de Sarcini mentenanta sisteme tehnice de securitate electronica.pdf 2712 kB

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului pentru Modernizare prin extindere si inlocuire camere existente si alte echipamente la sistemul de supraveghere video (TVCI) de la Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava - Etapa II de executie, cod CPV 32323500-8 Sistem video de supraveghere (Rev.2).

Pot participa cu oferta doar operatorii economici autorizati de catre MAI-IGPR-Directia de ordine publica, pentru activitati de instalare, modificare a componentelor sau sistemelor de supraveghere video si/sau alarmare impotriva efractiei. Oferta va fi insotita de documentul care dovedeste autorizarea (Licenta de functionare sau alt document).

Documentul va fi valabil la data depunerii ofertei. Lucrarea va trebui finalizata in termen de maxim 10 de zile de la data semnarii contractului.

Valoarea estimata a lucrarilor este de 38.584 lei fara TVA. Ofertele se primesc pana la data de 1 Martie 2018, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.

Operatorul economic caruia i se va adjudeca contractul va posta oferta sa in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro, de unde va fi achizitionat de Autoritatea Contractanta. Documentatia pentru fundamentarea ofertei financiare respectiv Devizul-oferta pentru Etapa II de executie si specificatiile tehnice ale echipamentelor ce vor trebui instalate se regasesc mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caracteristici echipamente TVCI etapa II.pdf)Caracteristici echipamente TVCI etapa II.pdf 293 kB
Download this file (Deviz oferta TVCI etapa II.pdf)Deviz oferta TVCI etapa II.pdf 508 kB