Anunturi licitatii / achizitii publice

Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava, cu sediul în orasul Salcea, str.Aeroportului, nr.1, telefon 0230.529999 (orele 07:30 – 15:30), fax: 0230.529621, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. organizează în data de 2 FEBRUARIE 2018, ora 10:00 licitația publică cu oferta in plic inchis pentru inchirierea de spatii pentru a fi utilizate in scop publicitar.

Data limită de depunere a documentelor de participare la licitație: 2 FEBRUARIE 2018, ora 10:00.

Înscrierile se fac zilnic, la secretariatul R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, între orele 9-15. Documentatia pentru licitatie, care contine Procedura de licitatie insotit de Catalogul de prezentare a spatiilor ce vor fi scoase la licitatie, poate fi cumpărata de la sediul R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava – Casierie, telefon 0230.529999, int.133.

Pretul acesteia este de 100 lei fara TVA.

Aceasta mai poate fi transmisa si online (fisier .pdf transmis prin e-mail) sau varianta tiparita transmisa prin curier rapid (cu plata taxelor postale de catre cumparator) dupa ce in prealabil pretul documentatiei a fost achitat prin transfer bancar in contul RO11BRMA0999100057354544 deschis la Banca Romaneasca, Sucursala Suceava. In acest caz, se va face o solicitare prealabila pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. cu comunicarea datelor de facturare a potentialului ofertant, in vederea emiterii facturii.

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia pentru furnizarea unei cantitati de 20.000 litri de substanta lichida de degivrare pentru suprafete de miscare aeroportuare, Cod CPV 44113910-7 - Materiale de intretinere rutiera de iarna (Rev.2).

Valoarea estimata a achizitiei este de 130.636,8 lei fara TVA. Ofertele (continand propunerea financiara si cea tehnica, in conformitate cu solicitarile din Caietul de Sarcini) se primesc pana la data de 24 Ianuarie 2018, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1 (se vor depune la Punct Control nr.1), pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.

Operatorul economic castigator va plasa oferta sa in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro, de unde va fi achizitionat de Autoritatea Contractanta. Caietul de Sarcini se regaseste mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de sarcini lichid degivrant suprafete de miscare.pdf)Caiet de sarcini lichid degivrant suprafete de miscare.pdf 1442 kB

R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava, cu sediul în orasul Salcea, str.Aeroportului, nr.1, telefon 0230.529999 (orele 07:30-15:30), fax 0230.529621, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., organizează în data de 19 ianuarie 2018, orele 12:00 licitația publică pentru inchirierea a doua spatii in suprafata totala de 83,9 mp aflate in zona tehnica a Aeroportului “Stefan cel Mare” Suceava pentru prestatori de servicii aeroportuare respectiv servicii de operatiuni de tip cargo – posta aeriana – curierat.

Licitația va avea loc la sediul R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava. Data limită de depunere a documentelor de participare la licitație: 19 ianuarie 2018, orele 11:00

Înscrierile se fac zilnic, la secretariatul R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, între orele 9-15.

Pretul documentatiei pentru licitatie este de 50 lei inclusiv TVA si poate fi achizitionata: - de la sediul R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava – Casierie, telefon 0230 529999, int.107 (orele 07:30-15:30); - online (fisier .pdf transmis prin e-mail) sau varianta tiparita transmisa prin curier rapid (cu plata taxelor postale de catre cumparator) dupa ce in prealabil pretul documentatiei a fost achitata prin transfer bancar in contul RO11BRMA0999100057354544 deschis la Banca Romaneasca, Sucursala Suceava.

In acest caz, se va face o solicitare prealabila pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. cu comunicarea datelor de facturare a potentialului ofertant, in vederea emiterii facturii.

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia pentru furnizarea unei cantitati de 16.000 litri de lichid degivrant pentru aeronave, tip II., cod CPV 24951310-1 - Agenti de dejivrare (Rev.2).

Valoarea estimata a achizitiei este de 122.796,96 lei fara TVA. Ofertele (continand propunerea financiara si cea tehnica, in conformitate cu solicitarile din Caietul de Sarcini) se primesc pana la data de 23 Ianuarie 2018, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.

Operatorul economic castigator va plasa oferta sa in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro, de unde va fi achizitionat de Autoritatea Contractanta.

Caietul de Sarcini se regaseste mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Cait de Sarcini lichid degivrant aeronave tip II.pdf)Cait de Sarcini lichid degivrant aeronave tip II.pdf 2097 kB

Prin prezenta anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului sectorial de prestari servicii de paza pentru anul 2018.

Ofertele se primesc pana in data de 18 Decembrie 2017, orele 15.00, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230 529621.

Documentatia de atribuire si Caietul de sarcini le regasiti mai jos.