Anunturi licitatii / achizitii publice

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului de lucrari „Reparatii interioare, exterioare si la acoperisul cladirii statiei de pompe apa potabila - hidrofor” la Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava.

Valoarea estimata a contractului pentru lucrarile prezentate in titlu este de 50.000 lei fara TVA.

Ofertele se primesc pana la data de 13 Noiembrie 2017, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621. Operatorul economic caruia i se va adjudeca contractul va posta oferta sa in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro, de unde va fi achizitionat de Autoritatea Contractanta.

Caietul de Sarcini se regaseste mai jos.

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului pentru pentru intretinerea tehnica si reparatii curente pentru autospecialele si utilajele aeroportuare din dotarea Aeroportului "Stefan cel Mare" Suceava, cod CPV 50110000-9 Reparatii si intretinere autovehicule (Rev.2).

Pot participa cu oferta doar operatorii economici autorizati de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana, ca agent aeronautic autorizat pentru reparatii echipamente aeroportuare. Oferta va fi insotita de documentul care dovedeste autorizarea. Documentul va fi valabil la data depunerii ofertei. Contractul va avea o perioada de derulare de 12 luni.

Valoarea estimata a serviciilor de intretinere si reparatii curente este de 119.200 lei fara TVA.

Ofertele se primesc pana la data de 6 Noiembrie 2017, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.

Operatorul economic caruia i se va adjudeca contractul va posta oferta sa in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro, de unde va fi achizitionat de Autoritatea Contractanta.

Caietul de Sarcini si Anexa acestuia se regaseste mai jos.

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului pentru furnizarea de echipamente individuale de protectie necesare personalului angajat al Aeroportului “Stefan cel Mare” Suceava, Cod CPV: 18143000-3 Echipamente de protectie (Rev.2).

Valoarea estimata a acestor echipamente este de 35.222 lei fara TVA. Autoritatea contractanta a postat si pe SEAP anuntul publicitar nr.132513 Ofertele se primesc pana la data de 30 Octombrie 2017 la sediul Autoritatii Contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230 529621.

Caietul de sarcini este disponibil mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de sarcini echipamente protectie.pdf)Caiet de sarcini echipamente protectie.pdf 3964 kB

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului pentru Modernizare prin extindere si inlocuire camere existente si alte echipamente la sistemul de supraveghere video (TVCI) de la Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava - Etapa I de executie, cod CPV 32323500-8 Sistem video de supraveghere (Rev.2).

Pot participa cu oferta doar operatorii economici autorizati de catre MAI-IGPR-Directia de ordine publica, pentru activitati de instalare, modificare a componentelor sau sistemelor de supraveghere video si/sau alarmare impotriva efractiei.

Oferta va fi insotita de documentul care dovedeste autorizarea (Licenta de functionare sau alt document). Documentul va fi valabil la data depunerii ofertei. Lucrarea va trebui finalizata in termen de maxim 21 de zile de la data semnarii contractului.

Valoarea estimata a lucrarilor este de 74.816 lei fara TVA.

Ofertele se primesc pana la data de 6 Noiembrie 2017, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.

Operatorul economic caruia i se va adjudeca contractul va posta oferta sa in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro, de unde va fi achizitionat de Autoritatea Contractanta.

Documentatia pentru fundamentarea ofertei financiare respectiv Devizul-oferta pentru Etapa I de executie si specificatiile tehnice ale echipamentelor ce vor trebui instalate se regasesc mai jos.

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului pentru realizarea „Lucrarilor de reabilitare alimentare cu apa”, cod CPV 45332200-5 - Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2).

Valoarea estimata a lucrarilor este de 170.300 lei fara TVA.

Ofertele se primesc pana la data de 23 Octombrie 2017 la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230 529621.

Ofertele vor fi postate si in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro Caietul de sarcini este disponibil mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de Sarcini - reabilitare alimentare apa.pdf)Caiet de Sarcini - reabilitare alimentare apa.pdf 1112 kB