Biletele de călătorie pentru destinaţia dorită pot fi achiziţionate de la agenţiile de ticketing şi birourile de turism, precum şi direct de pe site-ul companiilor aeriene.

Accesaţi www.wizzair.com pentru a rezerva bilete spre Londra, Milano, Roma , Bologna sau Memmigen.

Pentru zboruri şi rezervări spre Bucureşti accesaţi www.tarom.ro

info trafic

Stimați pasageri, 

Având în vedere lucrările demarate la podul de peste râul Suceava, de la Bazar, lucrări care îngreunează traficul rutier, vă îndemnăm să vă planificați timpul de deplasare până la Aeroport pentru a nu rămâne ”la sol”.

Vă mulțumim!


 


Ședința a fost deschisă de reprezentantul Eurocontrol, coordonator implementare SPICE, care a prezentat agenda întâlnirii și au urmat  prezentări din partea fiecărui beneficiar. Aceștia au a expus următoarele subiecte:

  • descrierea scopului activității,
  • realizările efectuate în cadrul proiectului,
  • planificarea pentru următorii 4 ani,
  • riscurile și problemele întâlnite,
  • impactul acestora asupra mediului de desfășurare a proiectului,
  • măsuri de diminuare a riscurilor identificate,
  • feedback-ul general.

Având în vedere că AAR este partener/beneficiar în proiect, fiecare aeroport membru poate primi finanțare prin acest proiect pentru studiile de obstacolare efectuate. Proiectul SPICE are o valoare de 39.029.792 Euro, este cofinanțat în proporție de 85% de Uniunea Europeană prin intermediul programului Connecting Europe Facility și urmează a fi implementat în perioada 17.02.2016 până în 31.12.2020

Proiectul Spice face parte din etapa de implementare a programului SESAR (Cerul Unic European) care vizează creșterea eficienței gestionării traficului aerian și a serviciilor de navigație aeriană prin reducerea fragmentării spațiului aerian european. Obiectivul proiectului SESAR este de a moderniza sistemul european de management al traficului aerian (air traffic management – ATM).

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Întâlnire pe Proiectul SPICE.pdf)Întâlnire pe Proiectul SPICE.pdf 434 kB